Unia Europejska - Projekty

ETR - tekst łatwy do czytania

Informacja o Szkole Podstawowej im. Porucznika Pilota Franciszka Surmy w Gołkowicach w tekście łatwym do czytania - ETR (Easy to Read).

Logo tekstu łatwego do czytania i rozumienia: głowa nad otwartą książką i podniesiony w górę kciuk w geście OK.

Szkoła Podstawowa im. Porucznika Pilota Franciszka Surmy w Gołkowicach znajduje się przy ulicy 1 Maja 101a w Gołkowicach.

Budynek Szkoły Podstawowej w Gołkowicach od strony ulicy 1 Maja

To jest budynek szkoły, w której uczą się dzieci i młodzież z Gołkowic.

Do szkoły można wejść od ulicy 1 Maja oraz Staszica. 
To jest wejście główne, do którego prowadzą schody oraz podjazd dla osób niepełnosprawnych. 

Budynek szkoły

To jest wejście do szkoły od ulicy Staszica.

Wejście do szkoły od ulicy Staszica

Po wejściu do szkoły:

Po wejściu do budynku głównego jest hol.

Hol szkoły

Po lewej stronie na parterze znajduje się sekretariat. 
Sekretariat to miejsce, w którym możesz załatwić wszystkie sprawy. 
Sekretariat jest czynny od poniedziałku do piątku od 7:30 do 15:30. 
Przez sekretariat wchodzi się do gabinetu dyrektora szkoły.

Wejście do sekretariatu

Kto jest dyrektorem szkoły:

Obowiązki dyrektora szkoły pelni Pani Beata Bienia.
Zdjęcie pełniącej obowiązki dyrektora szkoły Pani Beaty Bienia

Jak załatwić sprawę w szkole?

Jest kilka sposobów w jakie osoby z niepełnosprawnościami mogą załatwić sprawę w placówce:

1. Napisanie pisma i wysłanie go na adres Szkoły Podstawowej im. Porucznika Pilota Franciszka Surmy w Gołkowicach. 
2. Zaniesienie pisma do sekretariatu Szkoły Podstawowej im. Porucznika Pilota Franciszka Surmy w Gołkowicach. 
3. Napisanie wiadomości i wysłanie jej na adres e-mail:
4. Zadzwonienie pod numer: 32 4727644.

Osoby głuche i słabosłyszące mogą kontaktować się z pracownikami z pomocą tłumacza języka migowego.
Trzeba jednak wcześniej umówić się na spotkanie. 

Niewidomi i osoby mające problemy z widzeniem także otrzymają pomoc w placówce.
Pracownicy pomogą załatwić daną sprawę.
Należy ich wcześniej poinformować o problemie z widzeniem. 

Do placówki można też przyjść z psem przewodnikiem, który pomaga osobie przy poruszaniu się.

do góry