ETR - tekst łatwy do czytania
Informacja o Szkole Podstawowej im. Porucznika Pilota Franciszka Surmy w Gołkowicach w tekście łatwym do czytania - ETR (Easy to Read).

Szkoła Podstawowa im. Porucznika Pilota Franciszka Surmy w Gołkowicach znajduje się przy ulicy 1 Maja 101a w Gołkowicach.

To jest budynek szkoły, w której uczą się dzieci i młodzież z Gołkowic.
Do szkoły można wejść od ulicy 1 Maja oraz Staszica.
To jest wejście główne, do którego prowadzą schody oraz podjazd dla osób niepełnosprawnych.

To jest wejście do pracowników szkoły od ulicy Staszica.

Po wejściu do szkoły:
Po wejściu do budynku głównego jest hol.

Po lewej stronie na parterze znajduje się sekretariat.
Sekretariat to miejsce, w którym możesz załatwić wszystkie sprawy.
Godziny urzędowania sekretariatu:
Poniedziałek: 7:45 - 17:00
Wtorek, środa, czwartek: 7:45 - 15:00
Piątek: 7:45 - 13:00
Przez sekretariat wchodzi się do gabinetu dyrektora szkoły.

Kto jest dyrektorem szkoły:
Obowiązki dyrektora szkoły pelni Pani Ewelina Kłosek.
Jak załatwić sprawę w szkole?
Jest kilka sposobów w jakie osoby z niepełnosprawnościami mogą załatwić sprawę w placówce:
1. Napisanie pisma i wysłanie go na adres Szkoły Podstawowej im. Porucznika Pilota Franciszka Surmy w Gołkowicach.
2. Zaniesienie pisma do sekretariatu Szkoły Podstawowej im. Porucznika Pilota Franciszka Surmy w Gołkowicach.
3. Napisanie wiadomości i wysłanie jej na adres e-mail:
4. Zadzwonienie pod numer: 32 4727644.
Osoby głuche i słabosłyszące mogą kontaktować się z pracownikami z pomocą tłumacza języka migowego.
Trzeba jednak wcześniej umówić się na spotkanie.
Niewidomi i osoby mające problemy z widzeniem także otrzymają pomoc w placówce.
Pracownicy pomogą załatwić daną sprawę.
Należy ich wcześniej poinformować o problemie z widzeniem.
Do placówki można też przyjść z psem przewodnikiem, który pomaga osobie przy poruszaniu się.
